@chroniclesofalife.

A una ciutat tan viva com València, el silenci resulta ensordidor. La cultura, la música i la mar marquen la nostra identitat i la nostra forma de ser. Botar, ballar, cridar les nostres cançons preferides. Records tan llunyans que pareixen d’una altra vida. Ara el sector es troba en números rojos: sense feina, amb locals tancats i les mans lligades.
Donar servei de terrassa, oferir taules seguint les mesures de seguretat, fer concerts en directe, controlar l’aforament i el condicionament higiènic… Els locals són ben amples i poden complir les condicions. Però no els deixen obrir.
A Parnaso hem volgut visitar tots aquells locals de música que ens feien sonar. Llums enceses, cadires, altaveus, fum i buit sense omplir. Escenari surrealista, fruit d’un any digne d’oblidar.
16 Toneladas: tancats des d’agost
REPVBLICCA: tancats des del març
Rock City: tancats des del març
Black Note: tancats des d’agost
Loco Club: tancats des del març. Van obrir al juliol amb un terç de l’ocupació. Ara obren ocasionalment sense barra.
Matisse: tancats des d’octubre